Podcast-intervju om digitala marknadsföringsindsatser
Procudan har sedan våren 2021 skyndat på de digitala marknadsföringsinsatser, och denna process blev avslutad med en podcast-intervju innan jul.
”Det har under många år varit genom säljare och via telefon som har styrt kontakten vi har med kunderna och så fortsätter det att vara! Men vi kan se att när vi börjar jobba med det digitala får vi tag i kunderna på ett annat sätt.” Tommy H Pedersen (VD)
Under många år har telefonkontakt och fysisk närvaro präglat försäljningsavdelningens kundinsatser. Detta analoga tillvägagångssätt ska fortfarande behållas, men tillvägagångssättet ska nu kompletteras med fler digitala insatser som ska stödja det dagliga försäljningsarbetet och kontakten med kunderna.
Procudan vill hänga med i tiden och den digitala utvecklingen, varför det var oerhört värdefullt att Erhvervshus Sydjylland rekommenderade Procudan att samarbeta med smv PRO. (link til smv pro)
Smv PRO var en fantastisk sparringpartner och rådgivare i digitaliseringsprojektet som leddes av marknadschef, Trine Holm, med bra stöd av VD, Tommy H. Pedersen, och försäljningschef Martin Jakobsen.
I en poddintervju berättar Trine, Tommy och Martin om processen med smv PRO, och de digitaliseringssatsningar som har satts i gång.
Vill du veta mer om förloppet kan du läsa mer här.
Du kan även lyssna på hela intervjun här.