23948sdkhjf
Annons

Här är produktkategorierna där emv-försäljningen ökar mest

Mjöl, matolja samt torkade bönor och linser återfinns bland de produkter där emv-försäljningen ökat mest.
Enligt nya siffror från analysföretaget NIQ, som tidigare hette NielsenIQ, har emv-försäljningen ökat påtagligt bland flera produktkategorier de senaste tolv månader. Bland annat har torkade böner, ärter och linser som säljs under emv-märke ökat sin andel av den totala försäljningen med 9,3 procent. 

Även mjöl är en kategori där emv-märkena h...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Annons
Annons
Utvalda artiklar

    Nyhetsbrev

    Sänd till en kollega

    0.095