23948sdkhjf

Systembolaget – bäst på service i undersökning

VD: "Vi alltid säljer med ansvar. Det har kunderna märkt".
I ServiceScores kundundersökning 2015 har drygt 3 000 blivit tillfrågade om vilken verksamhet som är ”Bäst på service i Sverige”.
Och vinnare – för tredje året i rad – blev Systembolaget. Systembolaget vann även priset som ”Bästa detaljhandelsföretag”, även den utmärkelsen för tredje året i rad.

– Vi har målmedvetet under flera år utvecklat vårt kundmöte. När vi är proaktiva har vi möjlighet att ge av vår service och vårt kunnande, men också visa att vi alltid säljer med ansvar. Det har kunderna märkt och är något de uppskattar, säger Mikael Wallteg vice VD och försäljningsdirektör på Systembolaget AB, i ett pressmeddelande.

Den 24-25 april kommer Systembolaget, för att uppmärksamma utmärkelserna, att bjuda på mousserande alkoholfritt i samtliga av Systembolagets 431 butiker.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109