23948sdkhjf

Juiceföretag satsar på nätdejting

Fruktsvinn blir "kärleksdryck" i Juiceverkets nya samarbete.
Stockholmsföretaget Juiceverket har tillsammans med nätdejtingsajten Match.com tagit fram ett koncept som kretsar kring charmen med skavanker.

Mellan mars och juni säljs därför en "kärleksdryck" gjord på fula frukter. Det innebär är att juicepressarna fylls med bruna bananer, mosiga hallon och kantstötta äpplen.

— Vi har tagit fram en dryck full av uppiggande och lusthöjande ingredienser som sätter fart på kärlekslivet. De mogna frukterna, med sina ”skönhetsfläckar”, utgör basen och bidrar med en fantastisk sötma och rund smak, säger Andreas Wilson, delägare på Juiceverket, i ett pressmeddelande.

Läs också: Coop lanserar "fula" frukter
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078