23948sdkhjf

De kan utses till Sveriges bästa marknadschefer

I höst delar Resumé ut priser till de chefer som stärkt sitt varumärke bäst.
För elfte året i rad anordnar tidningen Resumé prisutdelning för Sveriges bästa marknadschefer. Tillsammans med undersökningsföretaget Xtreme har Resumé mätt hur ett hundratal olika varumärken utvecklats sedan oktober 2015. I de 15 olika kategorierna ska en vinnare utses, baserat på vem som mest effektivt lyckats öka kännedomen om det egna varumärket utifrån dess förutsättningar.

Dessutom koras en totalvinnare som Sveriges bästa marknadschef. Senaste gången en chef inom livsmedelsindustrin utsågs till Sveriges bästa var 2009, då Ivar Fransson från Coop tog hem priset. Utdelningen sker på Berns i Stockholm 20 oktober.

Kategori Livsmedelskedjor:
Mikael Ekensteen, City Gross
Björn Larsson, Coop
Anders Danielsson, Hemköp
Mats Liedholm, ICA
Caroline Forsshéll, Lidl
Niklas Nettrup, Tempo
Patrick Grabenbauer, Willys

Kategori Snabbmat:
Sarah Frelin Ekvall, Burger King
Pernilla Näslund, Frasses
Henrik Åström, Max
Jeff Jackett, McDonald's
Johanna Ståhl, Pizza Hut
Lena Lundvall, Sibylla
Eva Ekeberg, Subway
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063