23948sdkhjf

Kändisen i stor livsmedelslansering

Paolo Robertos varumärke Paolos gör 52 produktlanseringar under hösten.
Varumärket Paolos, under vilket Paolo Roberto säljer italienska livsmedel, gör en produktlansering modell större under hösten.

Sammanlagt kommer man att släppa 52 nya produkter, bland annat olivolja, pasta och såser.

Lanseringarna kommer endast att göras i Coops butiker, som fram till januari nästa år har exklusiv rätt att sälja det nya sortimentet.

– Jag är otroligt stolt, det här är den största satsningen någonsin i mitt företagande, säger Paolo Roberto i en kommentar.

Det nya sortimentet kommer att lanseras i tre etapper under hösten, och planen är sedan att lansera det hos fler återförsäljare.

Varumärket ägs av Peoples Kitchen Concept, som sedan förra året är en del av Evanoff Group – förre detta Candyking-ägaren och Cloetta-chefen Dani Evanoffs bolag.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063