23948sdkhjf

Picadeli och Greenfood vill sälja sallad via ”friskmatsbidrag”

Köp ett digitalt träningspass och få en sallad. Så lyder Picadeli och Greenfoods nya kampanj som ska locka friskvårdskunder.
Företagen hänvisar i ett pressmeddelande till forskning som visar på att mat påverkar hälsan än mer än fysisk aktivitet och vill därför att nyttiga matinköp ska ingå i vad som täcks av friskvårdsbidrag.

– Om poängen med friskvårdsbidraget verkligen är att göra folk friskare och mer välmående, så borde vi väl få använda bidraget till sådant som ver...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094