23948sdkhjf

Glassförsäljningen sköt i höjden när aktörer slog sig samman

Efter år av separata glassboxar delar Triumf Glass och GB Glace numer yta med varandra i ett 50-tal butiker.
Via den gemensamma frysboxen kan butikerna både minska elkostnaderna som spara butiksyta. Över 50 butiker runt om i landet har redan implementerat lösningen som även gett resultat sett till försäljning.

Ica Maxi Bålsta har rapporterat in en ökning i försäljningen med 33 procent sen man skaffade den nya boxen, jämfört med tidigare år.

– Jag tycker...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079