23948sdkhjf

Växtvärk för årets dagligvara – ”har inte kunnat möta efterfrågan”

Familjeföretaget Famora Foods har dubblat sin omsättning på två år. Försäljningssuccén Dave & Jon's står för 90 procent av försäljningen.
I början av oktober korades Dave & Jon’s Dadlar från Famora Foods till Årets dagligvara. Bolaget var även nominerade till Årets leverantör på Dagligvarugalan i november.

Succén bakom de smaksatta dadlarna startade för fyra år sedan. I dag står varumärket Dave & Jone's för 90 procent av bolagets intäkter och omsättningen har fördubblats på ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.361