23948sdkhjf

Det bubblar kring Smakis – ”Vi ser hål i marknaden”

Efter 30 år inom still drink-segmentet, tar varumärket Smakis steget in i kolsyrat.
Familjeföretaget Kalasföretaget Säljprofilen AB:s varumärke Smakis har funnits i över 30 år. Den välkända sugrörsdrycken har varit en del i barnens ryggsäck på utflykter eller på stranden. Nu vill företaget nå en bredare målgrupp och tillsätter kolsyra i några drycker.

– Vi ser att det finns ett hål i marknaden av kolsyrad ekologisk dryck med högt...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078