23948sdkhjf

Arla satsar på mobilapp

freebee lanserar digitala kuponger med Arla som första kund
freebee - Sveriges mest framgångsrika tjänst för mobila marknadsundersökningar - lanserar idag en ny version av sin app som möjliggör mobila rabattkuponger. Först ut att erbjuda rabatter till freebees användare är Arla.

- Med papperskuponger går kommunikationen bara åt ett håll. Tänk dig att istället kunna berätta exakt vad du tycker om den där yoghurten som du provade. Den informationen kommer inte fram idag men är viktig både för konsument och företag eftersom att den i förlängningen leder till bättre produkter, säger freebees VD Rasmus Fahlander i ett pressmeddelande.

Konsumenternas önskemål
- Mobilen ger oss nya möjligheter att snabbt få kunskap om våra konsumenters behov och önskemål säger Inga-Lena Fridheimer, Consumer and Shopper Research Manager på Arla.



Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078