23948sdkhjf

Efterlyser flaggning för innovationer

Lennart Wallander föreslår i sin krönika att branschen vid produktlanseringar börjar flagga innovationer, så att det blir möjligt att följa utvecklingen över tid.
Alla vill ha det.

Scans vd Lars Appelqvist efterlyser det: ”Den tuffaste konkurrenten är handelns egna varumärken. Så det gäller att se till att vi har vår plats i hyllan och kunna utveckla produkter så att vi ligger i framkant hela tiden.”

Elisabet Rytter på Livsmedelsföretagen vill i ett pressmeddelande driva det framåt: ”Stort behov av ökade s...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078